LOVING THE VAMPIRE by MARIE TREANOR

di elisarolle

In the City of the Damned, where radiation poisoning has created new mutant species, the lupi April has never come to terms with the wolf inside her. She is certainly not prepared for her powerful attraction to a dangerous vampire. Capturing Max after the lupi’s battle with the hunters, she sets off a chain of events and deceptions destined to change the life of all the city’s inhabitants.

For Max, who has felt little but blood thirst for many years, the blinding sexual pleasure he experiences with April becomes an obsession. Yet it is he who is called upon to sacrifice his own survival for the good of the world.

Nella Città dei Dannati, dove le radiazioni velenose hanno creato una nuova specie di mutanti, la lupide April non è mai venuta a patti con il lupo che è dentro di lei. Certamente non è preparata per la potente attrazione per un pericoloso vampiro. Catturando Max dopo la battaglia dei lupidi con i cacciatori, innesca una catena di eventi e morti destinata a cambiare la vita di tutti gli abitanti della città.

Per Max, che ha sentito poco altro se non sete di sangue per molti anni, l'accecante piacere sensuale che sperimenta con April diventa un'ossessione. Tuttavia è lui che viene chiamato a sacrificare la propria sopravvivenza per il bene del mondo.